MEZMUR 16

Davudun Miktamıdır.
BENİ tut, ey Allah, çünkü sana sığınıyorum.
2. RABBE dedim: Rabbim sensin;
Senden öte bana iyilik yoktur.
3. Dünyadaki mukaddesler ve asillere gelince,
Zevkim hep onlardadır.
4. Başka ilâhın ardınca koşanların derdi çoğalır;
Onların kandan dökülen takdimelerini ben dökmem,
Ve onların adlarını ağzıma almam.
5. RAB nasibimin ve kâsemin payıdır;
Hissemi tutan sensin.
6. Kısmetim nimetli yerlere düştü;
Evet, aldığım miras güzeldir.
7. Bana öğüt veren RABBİ takdis ederim,
Evet, geceleyin gönlüm bana öğretir.
8. RABBİ daima önüme koydum;
O benim sağımda olduğu için sarsılmam.
9. Bunun için yüreğim sevinir, ruhum da mesrur olur;
Bedenim de emniyette oturur.
10. Çünkü sen canımı ölüler diyarına terketmezsin;
Mukaddesini çürüme görmeğe bırakmazsın.
11. Hayat yolunu bana bildirirsin;
Sevinçler tokluğu senin önündedir;
Sağında daima nimetler vardır.