MEZMUR 38

Davudun anma için Mezmurudur.
YA RAB, gazabınla beni tekdir etme;
Ve öfkenle beni tedip etme.
2. Zira okların bana saplandı,
Ve elin üzerime ağır basıyor.
3. Senin gazabından bedenimde sağlık kalmadı;
Suçum yüzünden kemiklerimde rahat yok.
4. Çünkü fesatlarım başımdan aştı;
Ağır yük gibi bana çok ağır oldular.
5. Akılsızlığım yüzünden,
Yaralarım iğrenç ve irinlidir.
6. Bükülüp çok iğildim;
Bütün gün yaslı gezmekteyim.
7. Çünkü belim ateş dolu;
Ve bedenimde sağlık yoktur.
8. Takatim kesildi ve çok ezildim;
Yüreğimin rahatsızlığından inledim.
9. Ya Rab, bütün dileğim senin önündedir;
Ve iniltim sana gizli değil.
10. Yüreğim çarpıyor, kuvvetim beni bırakıyor;
Ve gözlerimin nuru — o da bende kalmadı.
11. Beni sevenler ve dostlarım yaramdan uzaklaşıyorlar;
Akrabam da uzakta durmaktalar.
12. Canımı arıyanlar da bana tuzak kuruyorlar;
Ve zararımı arıyanlar kötü sözler söylemekte;
Ve bütün gün hileler düşünüyorlar.
13. Fakat ben bir sağır gibi işitmiyorum;
Ve ağzını açmıyan dilsiz gibiyim.
14. Evet, ağzında cevap olmıyan,
İşitmez adam gibiyim.
15. Çünkü, ya RAB, ümidim sendedir;
Ya Rab Allahım, sen cevap vereceksin.
16. Çünkü: Benim için sevinmesinler, dedim;
Ayağım kayınca bana karşı kibirleniyorlar.
17. Çünkü ben düşmek üzreyim,
Ve kederim daima önümde.
18. Çünkü fesadımı itiraf ederim;
Kendi suçumdan kederlenirim.
19. Fakat düşmanlarım canlıdırlar, kuvvetlidirler;
Benden haksız yere nefret edenler de çoğaldılar.
20. İyiliğe karşı şer yapanlar bana hasımdırlar,
Çünkü ben iyiliğe uymaktayım.
21. Ya RAB, beni bırakma;
Ya Allahım, benden uzak durma.
22. Yardımıma koş, Ya Rab, kurtuluşum.