MEZMUR 25

Davudun Mezmurudur.
SANA, ya RAB, canımı yükseltiyorum.
2. Ey Allahım, sana güvendim, utanmıyayım;
Düşmanlarım üzerime sevinçle coşmasın.
3. Evet, bütün seni bekliyenler utanmıyacaklar;
Sebepsiz gaddarlık edenler utanacaklardır.
4. Ya RAB, yollarını bana bildir;
Tariklerini bana öğret.
5. Bana hakikatinde yol göster, ve bana öğret;
Çünkü sen kurtuluşumun Allahısın;
Bütün gün seni bekliyorum.
6. Ya RAB, merhametlerini ve inayetlerini an;
Çünkü onlar ezeldendir.
7. Gençliğimin günahlarını ve isyanlarımı anma;
Ya RAB, inayetine göre, Kendi iyiliğinden ötürü beni an.
8. RAB iyi ve doğrudur;
Bunun için günahkârlara yolu öğretir.
9. Hakirlere adalette yol gösterir;
Ve kendi yolunu hakirlere öğretir.
10. Ahdini ve şehadetlerini tutanlar için,
RABBİN bütün yolları inayet ve hakikattir.
11. Ya RAB, ismin uğruna,
Günahımı bağışla, çünkü büyüktür.
12. RABDEN korkan adam kimdir?
Seçeceği yolu ona öğretecek.
13. Canı iyilikte oturacak;
Onun zürriyeti de yeri miras alacaktır.
14. RABBİN sırrı kendisinden korkanlarındır;
Ve ahdini onlara bildirir.
15. Gözlerim daima RABBEDİR;
Çünkü ayaklarımı ağdan o çıkarır.
16. Bana yüz çevir ve bana acı;
Çünkü kimsesiz ve hakirim ben.
17. Yüreğimin darlıkları çoğaldı;
Sıkıntılarımdan beni çıkar.
18. Düşkünlüğüme ve ezginliğime bak da,
Bütün günahlarımı bağışla.
19. Düşmanlarıma bak, çünkü onlar çoktur;
Ve şiddetli nefretle benden nefret ediyorlar.
20. Canımı koru, ve beni azat et;
Utanmıyayım, çünkü sana sığınıyorum.
21. Beni kâmillik ve doğruluk korusun,
Çünkü seni bekliyorum.
22. Ey Allah, İsraili bütün sıkıntılarından kurtar.