MEZMUR 17

Davudun bir Duasıdır.
YA RAB, hakkı dinle, feryadımı işit;
Hileli dudaklardan çıkmıyan duama kulak ver.
2. Hükmüm senin önünden çıksın;
Senin gözlerin doğrulukla görür.
3. Yüreğimi denedin, beni geceleyin yokladın;
Beni imtihan ettin de bir şey bulmadın;
Niyet ettim ki, ağzım haddini geçmesin.
4. İnsanların işlerine gelince,
Senin dudaklarının sözü ile
Zorbanın yollarından kendimi tuttum.
5. Adımlarım senin yollarını sıkı tuttu,
Ayaklarım kaymadı.
6. Seni çağırdım, çünkü sen bana cevap verirsin, ey Allah;
Kulağını bana iğ, sözümü dinle.
7. Ey sana sığınanları kendilerine karşı ayaklananlardan sağ elinle kurtaran,
Şaşılacak inayetlerini göster.
8. Beni gözbebeği gibi koru;
9. Beni sıkıştıran kötülerin yüzünden,
Beni kuşatan can düşmanlarımdan,
Kanatlarının gölgesinde beni gizle.
10. Yürekleri yağ bağlamış;
Ağızları ile gururla söyliyorlar.
11. Adımlarımızda şimdi bizi kuşatıyorlar;
Bizi yere vurmak için gözlerini dikiyorlar.
12. Yırtmağa haris bir aslan,
Sanki pusuda yatan genç aslandır.
13. Kalk, ya RAB, önüne geç, onu yık;
Canımı kılıcınla kötüden,
Elinle insanlardan, ya RAB,
Dünya adamlarından azat et.
14. Onların nasibi bu hayattadır,
Onların karnını hazinenle doldurursun;
Onlar çocuklara doymuştur,
Ve artanı yavrularına bırakırlar.
15. Ben ise, salâhla senin yüzünü göreceğim;
Uyandığım zaman didarına doyacağım.