MEZMUR 28

Davudun Mezmurudur.
YA RAB, sana çağırıyorum;
Ey benim kayam, beni işitmemezlik etme;
Yoksa, eğer bana susarsan,
Kabre inenlere benzerim.
2. Seni imdada çağırıp mukaddes mabedine ellerimi kaldırdığım zaman;
Yalvarışlarımın sesini işit.
3. Beni kötülerle ve fesat işliyenlerle birlikte çekme;
Onlar komşularına selâmet derler,
Fakat yüreklerinde şer vardır.
4. Onların işlediklerine göre,
Ve işlerinin kötülügüne göre, onlara ver;
Ellerinin işlemesine göre onlara ver;
Lâyık oldukları karşılığı onlara öde.
5. Mademki RABBİN işlediklerine
Ve ellerinin işlemesine bakmıyorlar,
Onları yıkacak ve onları bina etmiyecektir.
6. RAB mubarek olsun,
Çünkü yalvarışlarımın sesini işitti.
7. RAB benim kudretim ve kalkanımdır;
Yüreğim ona güvendi ve yardım buldum,
Yüreğim de sevinçle coşuyor;
İlâhimle ona şükredeyim.
8. RAB onların kudretidir,
Ve mesihinin kurtuluş hisarı odur.
9. Kavmını kurtar ve mirasını mubarek kıl;
Onları güt, ve onları ebediyen taşı.