MEZMUR 4

Musikacıbaşı için; Neginot üzerine,
Davudun Mezmurudur.
SENİ çağırınca bana cevap ver, ey salâhımın Allahı;
Darlıkta olduğum zaman beni genişliğe çıkarırsın;
Bana acı da duamı işit.
2. Ey insan oğulları, ne vakte kadar izzetim utanca çevrilecek?
Ne vakte kadar boş şeyi seveceksiniz, ve yalan arıyacaksınız?[Sela
3. Fakat bilin ki, RAB müttakiyi kendisi için ayırmıştır;
Kendisini çağırınca, RAB beni işitir.
4. Titreyin ve suç etmeyin;
Yataklarınızda kendi yüreğinizle söyleşip susun.[Sela
5. Salâh kurbanlarını kesin,
Ve RABBE güvenin.
6. Bize kim iyilik gösterecek? diyenler çoktur.
Yüzünün nurunu üzerimize yükselt, ya RAB.
7. Onların buğdayı ve taze şarabı çoğaldığı zamandan fazla,
Benim yüreğime sevinç verdin.
8. Hem selâmette yatacağım, hem de uyuyacağım;
Çünkü ancak sen, ya RAB, beni emniyette oturtursun.