MEZMUR 6

Musikacıbaşı için; Neginot üzerine,
Şeminite göre, Davudun Mezmurudur.
YA RAB, hiddetinle beni tekdir etme,
Ve öfkenle beni tedip etme.
2. Bana acı, ya RAB, çünkü solgunum;
Bana sağlık ver, ya RAB, çünkü kemiklerim titriyor.
3. Canım da çok titriyor;
Ve sen, ya RAB, ne vakte kadar?...
4. Dön, ya RAB, canımı azat et;
İnayetinden ötürü beni kurtar.
5. Çünkü senin anılman ölümde yoktur;
Ölüler diyarında sana kim şükredecek?
6. Kendi iniltimden yoruldum;
Her gece ağlamaktan döşeğim ıslaktır;
Gözyaşlarımla yatağımı ıslatmaktayım.
7. Gözüm kederden sönüyor;
Bütün hasımlarımın yüzünden eskiyor.
8. Ey sizler, bütün fesat işliyenler, benden uzak olun;
Çünkü RAB ağlayışımın sesini işitti.
9. RAB benim yalvarışımı işitti;
RAB duamı kabul edecektir.
10. Bütün düşmanlarım utanacak ve çok titriyecekler;
Geri dönecekler, ansızın utanacaklar.