MEZMUR 7

Benyaminî Kuşun sözlerinden ötürü Davudun RABBE terennüm ettiği Şiggayondur.
YA RAB Allahım, sana sığınıyorum,
Kovalayıcılarımın hepsinden beni kurtar, ve beni azat et;
2. Ta ki, beni azat eden yok iken,
Aslan gibi canımı parçalamasınlar.
3. Ya RAB Allahım, eğer şunu ettimse,
Eğer ellerimde haksızlık varsa,
4. Eğer benimle barışık olana kötülük ödedimse,
Ve sebepsiz bana hasım olanı soydumsa,
5. Düşman canımı kovalasın ve yetişsin;
Hayatımı yerde çiğnesin, Ve izzetimi toprağa koysun.[Sela
6. Hiddetinle kalk, ya RAB;
Hasımlarımın gazabına karşı yüksel;
Ve benim için uyan; hükmü sen emrettin.
7. Ümmetlerin cemaati de seni kuşatsın,
Ve onun üzerinde yücelere dön.
8. RAB kavmlara hükmeder;
Bana hükmet, ya RAB;
Bana salâhıma ve kemalime göre olsun.
9. Kötülerin kötülüğü sona ersin, fakat salihi pekiştir;
Çünkü âdil Allah yürekleri ve gönülleri dener.
10. Benim kalkanım Allah iledir;
Yüreği doğru olanları o kurtarır.
11. Allah âdil bir hâkimdir,
Evet, bir Allah ki, her gün gazap eder.
12. Eğer insan dönmezse, o, kılıcını biler;
Yayını kurup onu hazırlamıştır;
13. Ve ona karşı ölüm silâhlarını hazırlamıştır;
Oklarını tutuşturucu eder.
14. İşte, o, fesat ağrısını çekiyor;
Ve kötülüğe gebe kalıp yalan doğurdu.
15. Bir kuyu açtı ve onu kazdı,
Ve açtığı çukura kendisi düştü.
16. Kötülüğü kendi başına dönecek,
Ve zorbalığı kendi tepesine inecek.
17. Adaletinden ötürü RABBE şükredeyim;
Ve Yüce RABBİN ismine terennüm edeyim.