MEZMUR 32

Davudun Mezmurudur. Maskil.
NE mutludur o adam ki isyanı bağışlanmıştır,
Günahı örtülmüştür.
2. Ne mutludur o adam ki, RAB ona günah saymaz,
Ve ruhunda hile bulunmaz.
3. Ben susunca,
Bütün gün iniltimden kemiklerim zayıfladı.
4. Çünkü gece gündüz elin üzerimde ağırlaştı;
 Tazeliğim yaz kuraklığına döndü.[Sela
5. Sana suçumu bildirdim,
Ve fesadımı gizlemedim.
RABBE isyanlarımı itiraf edeceğim, dedim;
Ve günahımın suçunu bağışladın.
[Sela
6. Bunun için senin bulunacağın vakitte her müttaki sana dua etsin;
Gerçek büyük sular taşınca, ona erişmiyecektir.
7. Saklanacak yerim sensin; sıkıntıdan beni korursun;
Kurtuluş terennümlerile çevremi kuşatırsın.[Sela
8. Sana talim edeceğim, ve yürüyeceğin yolu sana ögreteceğim;
Sana öğüt vereceğim; gözüm senin üzerinde olacaktır.
9. Anlayışsız at yahut katır gibi olmayın;
Onları tutmak için gem ve dizgin takımları olmazsa,
Sana yaklaşmazlar.
10. Kötünün kederleri çoktur;
Fakat RABBE güvenen adamın çevresini inayet kuşatır.
11. Ey salihler, RAB ile sevinin ve mesrur olun;
Ve ey sizler, yüreği doğru olan hepiniz, sevinçle terennüm edin.