MEZMUR 26

Davudun Mezmurudur.
BANA hükmet, ya RAB, çünkü kemalimde yürüdüm;
Ve sarsılmıyarak RABBE güvendim.
2. Beni dene, ya RAB, ve beni imtihan et;
Gönlümü ve yüreğimi tasfiye et.
3. Çünkü inayetin gözlerimin önündedir;
Ve senin hakikatinde yürüdüm.
4. Yalancı adamlarla oturmadım;
Ve ikiyüzlülerle beraber gitmem.
5. Şerirler cemaatinden nefret eylerim,
Ve kötülerle oturmam.
6. Suçsuzlukta ellerimi yıkadım;
Mezbahını böylece tavaf edeceğim, ya RAB;
7. Ta ki, şükran sesini işittireyim,
Ve senin hârikalarını ilân edeyim.
8. Ya RAB, oturduğun evi,
Ve izzetinin sakin olduğu yeri severim.
9. Canımı günahkârlarla,
Ve hayatımı kanlı adamlarla toplama;
10. Onların ki, kötülük ellerindedir,
Ve sağ elleri rüşvet dolu.
11. Fakat ben kemalimde yürüyeyim;
Beni kurtar ve bana acı.
12. Ayağım düzlükte durur,
Cemaatlerde RABBE sena ederim.